XIX sesja Rady Powiatu Międzychodzkiego
- Data posiedzenia
- 06-11-2025, godz. 14:30
- Miejsce posiedzenia
- Starostwo Powiatowe w Międzychodzie ; ul. 17 Stycznia 143 ; 64-400 Międzychód
Porządek obrad
- 1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
-
2. Uwagi do porządku obrad.
-
3. Przyjęcie protokołu XVIII sesji Rady Powiatu.
-
4. Informacja Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym.
-
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
-
5a. zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Międzychodzkiego na lata 2025 – 2032
-
5b. zmiany uchwały budżetowej na rok 2025
-
5c. zmieniająca Uchwałę nr XIII/86/2025 z dnia 27 marca 2025 r. w sprawie określenia zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych zamieszkujących na terenie powiatu międzychodzkiego, na które zostały przekazane środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2025 roku,
-
5d. ustalenia wynagrodzenia dla Starosty Powiatu Międzychodzkiego,
-
5e. określenia zasad przyznawania przez Powiat Międzychodzki stypendium kształcącym się na kierunku pielęgniarstwo lub położnictwo
-
5f. wyznaczenia przedstawiciela do składu Komisji Konkursowej do przeprowadzenia postępowania konkursowego na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. lecznictwa w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie
-
5g. delegowania przedstawicieli Rady Powiatu Międzychodzkiego do składu Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Powiatu Międzychodzkiego.
-
5h. zawarcia przez Powiat Międzychodzki porozumienia ze Związkiem powiatowo- gminnym "Wielkopolski Transport Regionalny" dotyczącego powierzenia Związkowi Powiatowo-Gminnemu "Wielkopolski Transport Regionalny" zadania organizacji przewozów o charakterze użyteczności publicznej w zakresie lokalnego transportu zbiorowego w ramach powiatowo-gminnych przewozów pasażerskich
-
5a. zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Międzychodzkiego na lata 2025 – 2032
-
6. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Powiecie Międzychodzkim za rok szkolny 2024/2025.
- 7. Interpelacje i zapytania radnych.
- 8. Wolne wnioski, informacje i sprawy bieżące Rady.
- 9. Zakończenie obrad.